Нова історія ETI
У ETI Group постійне оновлення є способом життя не лише у виробничому процесі, а й в інших сферах – останнє – це загальний графічний образ компанії, який ми успішно оновили та розробили відповідно до сучасних тенденцій.
ETI існує на ринку більше 72 років. Протягом багатьох років ми оновлювали та доповнювали асортимент продукції, формували нашу позицію на ринку та своє ім'я. Ми також модернізували виробничі процеси – наша продукція з найважливіших виробничих груп сьогодні виробляється на сучасних автоматизованих лініях. Оновлення є постійними в нашій компанії, не тільки у виробничому процесі, але й в інших сферах - одним з них, безумовно, є загальний графічний образ компанії, який ми успішно оновлювали та розробляли відповідно до сучасних тенденцій протягом багатьох років.
ETI є обличчям розвитку та прогресу, що підтверджує нагорода «Фабрика року». Новий імідж бренду ETI, оновлений для більш ефективного, сучасного та легшого використання в цифровому, віртуальному та реальному середовищі, був запущений з новим логотипом ETI та головним слоганом. Switch to a safe future (англ. версія: «Switch to a safe future».). Ми продовжуємо розвивати айдентику бренду ETI з новою комунікаційною історією, оновленим веб-сайтом, упаковкою продукту та всіма іншими елементами, які є частиною загального графічного образу ETI. Нове загальне графічне зображення, незважаючи на оновлення, зберігає впізнаваний колір ETI, який є частиною нашої історії вже більше 20 років.
Ми раді представити вам оновлений стиль ETI.